fredag den 15. august 2014

Fejring

Hjemme hos os fejrer vi både store og små begivenheder, så i mandags var der fejringsmiddag på bordet!
Denne gang var det en af de store der skulle fejres, nemlig Williams skolestart.

Da 1. skoledag bød på "undervisning" fra 9-14 kunne vi ikke frokostfejre det, som jeg har hørt fra andre at de gjorde, med cafébesøg og shopping. Men så havde jeg også et par timer om eftermiddagen til at forberede burgerboller m.m.

Vores økomand er heldigvis også stadig leveringsdygtig i lækre jordbær og brombær, så Williams yndlingsdessert kom på menuen; bananasplit i en opdateret udgave. Med hjemmelavet vanilleis med store stykker mørk chokolade. Uhm

Det endte også med at William spiste så meget, at han fik helt ondt i maven, men da han puttede sig under dynen om aftenen var han glad og lykkelig og sagde endda "Mor, i dag er verdens bedste dag, fordi jeg har 1. skoledag OG vi får mega lækker mad" <3
Han er simpelthen så fantastisk til altid at give komplimenter, jeg vil gøre mit til at han aldrig vokser fra det :)

Nu kalder weekenden snart og jeg er virkelig klar til den! Har I mon nogle spændende planer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...