lørdag den 5. juli 2014

6 å r

I onsdags blev William 6 år.
6 år!
Jeg fatter det ikke, jeg er da ikke blevet 6 år ældre?..

Jeg bliver simpelthen så nostalgisk og følelsesladet aftenen før hans fødselsdag. Tænker tilbage på aftenen med vestorm og alt det vi slet ikke anede, ventede os kort efter.
Da William kom, gik jeg fra at være "mig" til også at være "mor". Og fra d. 2. juli 2008 og for altid vil jeg være mærket af dét han bragte med sig..
Ubeskrivelig kærlighed, bekymring, sårbarhed, livsglæde, lærdom, ønsker, travlhed, søvnløshed og de bedste intentioner.
Jeg er ham evigt taknemmelig for alt det han har lært mig, for det han gør ved mig og fordi han hver eneste dag stråler på min dag og gør den god.
Min dejlige, smukke, følsomme, pædagogiske, tålmodige og fodboldglade fyr <3

William havde ønsket sig friskbagte thebirkes og boller til morgenmad og det ønske skulle selvfølgelig opfyldes. Efter morgenmaden drog vi til Legoland nogle timer. Senere stod den, traditionen tro, på lagkage og til aftensmad havde han ønsket hjemmelavet pizza.

En skøn fødselsdag, lige efter fødselarens hoved (og mave) Han gik meget glad i seng - og sov med sin nye skoletaske ved sin side :o)

For et par uger siden fejrede vi fødselsdagen for familien, det er der et indlæg om lige her

1 kommentar:

  1. Tillykke med din dreng. Hvor ser og lyder det dejligt! Super fint med seks-tallerne på the-birkes :-) Kh Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...