søndag den 1. juni 2014

Vinderen af 4 Legoland billetter

Først og fremmest vil jeg sige jer mange tak for de gode råd i forbindelse med Give Away'en om 4 billetter til Legoland.
Gode råd, med mange forskellige afsæt. Tak!
Du kan læse alle de gode råd lige her

Jeg er egentlig lidt forundret over at der ikke var flere der havde lyst til at deltage, men måske de gode råd var svære at finde frem?

Vinderen af de 4 billetter er Camilla Hovej
Camilla, du må meget gerne sende mig en mail med din adresse, så sørger jeg for at der snart lander billetter i din postkasse til en skøn dag i Legoland!

Ønsker jer alle en rigtig god søndag aften, måske med grillmad på bordet?

3 kommentarer:

  1. Jeg deltog ikke denne gang da jeg syntes bloggerne med børn skulle ha chancen..
    Rigtig god søndag!
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay Rikke, tak fordi du gav dit besyv med

      Slet
  2. Hej igen.

    Hvor er det super skønt - det glæder jeg mig til at fortælle ungerne :) Jeg er måske lidt blind men jeg kan ikke lige se en mail :O

    Vh
    Camilla Hovej

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...