torsdag den 19. juni 2014

3 heldige Netflix vindere

Så er der fundet 3 heldige vindere af 1/2 års abonnement på Netflix

De 3 heldige er:
Kathrine
Pernille
Camilla K. Olesen
I må meget gerne sende mig en mail, så sørger jeg for at I får mere information omkring abonnementet, så I kan komme i gang med at Netflixe ;o)

Tusind tak til alle der havde lyst til at være med i give away'en!
Det har været meget inspirerende at læse om alle jeres yndlingsserier, der er helt sikkert nogle jeg skal have kigget nærmere på, nu hvor jeg (allerede, ups) er færdig med 2. sæson af Orange Is The New Black..

Derudover har jeg flere give aways i ærmet, så stay tuned ;o)

Du kan følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow, så er du sikker på ikke at gå glip af updates på bloggen :o) 
Og også meget gerne følge med og dele på Facebook og/eller Instagram @Mormedmegetmere

Rigtig god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...