søndag den 25. maj 2014

Vinderen af Nicolas Vahé gourmetspecialiteter..

Undskyld forsinkelsen med offentliggørelse af vinderen af Facebook Give Away'en om Nicolas Vahé produkter fra Designfavoritter.dk
Pludselig skinnede solen så skønt at vi måtte en tur til Legoland og nyde søndagen, inden jeg kunne nå at få skrevet indlæg osv. :o)

Tusind tak til alle jer der havde lyst til at lege med. Ville sådan ønske jeg kunne forkæle jer alle!
Den heldige vinder er Mette Vestergaard Nissen
Mette, du må meget gerne sende mig en mail på pernille-bang(a)hotmail.com med din adresse, så sørger jeg for lækkerier til dig!

Til alle jer jeg ikke kunne forkæle i dag: stay tuned. Jeg har flere fantastiske ting i ærmet indenfor den kommende tid ;o)

Rigtig god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...