torsdag den 22. maj 2014

Nicolas Vahé Give Away i samarbejde med designfavoritter

I samarbejde med Designfavoritter.dk har jeg fået æren af at udlodde en skøn omgang Nicolas Vahé lækkerier; 4 små marmelader, 3 skønne pestoer og en hindbærvinaigrette.

Marmeladen er skøn om morgenen på (friskbagte) boller, pestoen et hit f.eks. på sprødt grydebrød og hindbærvinaigretten er vi helt afhængige af herhjemme, den smager virkelig skønt som "dressing" ovenpå salat

Denne gang foregår give away'en ovre på bloggens Facebook side lige her

Hvis du tilmelder dig Designfavoritters nyhedsbrev lige her, får du altid 15% på alle ikke-i-forvejen-nedsatte varer
Derudover har Designfavoritter altid en søndagsfavorit, der er nedsat mellem kl. 19-23, og her kan der være gode penge at spare på lækre, nye produkter.

Jeg trækker en vinder d. 25. maj 2014 kl. 10, som bliver offentliggjort her på bloggen

Jeg håber du har lyst til at være med!
Rigtig god dag

2 kommentarer:

  1. Jeg er vist lidt for hurtig, for den er endnu ikke kommet på Facebook <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke dårligt at være for hurtig - det var jeg vist også :o)
      Den er på Facebook nu ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...