mandag den 7. april 2014

Uundværlig opladning

Hvis idé var det at weekenderne kun skal være 2 dage og hverdagene 5?
Hmm, det er da heldigt at jeg holder af hverdagen, men nøj hvor jeg altså elsker weekend!

Med legekammeratbesøg, hotdogs, fri leg på legepladsen, søudsigt, frisk luft, hurra-det-er-weekend-kage, motion, middagslur (altså til mig..!), kagerester, besøg hos mormor og morfar, sushi, vasketøj, vendespil, grin, dugvåde kinder, gyngeture, granola og god tid i køkkenet.

Det eneste vi har manglet har været Anders, der desværre har måttet arbejde..
Jeg må ikke tage billeder af Sigurd for tiden, så jeg må jo snige mig til det indimellem :o) Når William så er i fokus foran linsen må jeg pludselig godt.. ;o)

Jeg har fået byttet et par fødselsdagsgaver jeg havde fået tre af, så pludselig kunne endnu et ønske blive opfyldt. Og så er der blevet netshoppet lidt også - ups..

Hele weekenden har jeg haft det som om min krop forsøgte at bekæmpe feber og halsbetændelse. Forhåbentlig er det pjat ovre nu, for jeg har ikke ligefrem tid til at være syg..

Har din weekend også været skøn?

1 kommentar:

  1. Jep også god weekend her, trods Maks Pinlig ;-) http://hvorsvaerterdetlige.dk/maks-pinlig-her-o/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...