onsdag den 2. april 2014

Fødselsdagsgaver

Nu er I efterhånden blevet trukket igennem en hel del fødselsdagsfejring, blandt andet her, her og her, men flere af jer har spurgt til mine fødselsdagsgaver og dem viser jeg da også gerne frem - eller nogle af dem ihvertfald for jeg er godt nok blevet begavet ;o)
En af gaverne har jeg faktisk allerede vist frem i dette indlæg

Mine ønsker viste jeg i dette indlæg og man kan vist roligt sige at en del af dem faktisk er gået i opfyldelse og mere til..
Jeg er helt overvældet og nyder de fine ting hver dag. Nogle af dem står fint og pynter herhjemme, blandt andet de to nye Kay Bojesen dyr og den fine gråsorte Lyngbyvase, og minder mig om starten på det nye årti.
Min mormor forærede mig en smuk Flora kop fra Royal Copenhagen, som jeg vil nyde min kaffe af mens jeg sender hende en kærlig tanke.
Andre gaver pynter så fint på min finger, arm eller på skrå og holder styr på mit dims når jeg er på farten..
Penge har jeg også fået nogen af, men jeg kan mærke at der skal nøje overvejelser til før de bliver spenderet..

Det er nu ikke så skidt endda at fylde 30 ;o)

4 kommentarer:

  1. Sikke mange smukke gaver du har fået. Nu har jeg pludselig fået flere smykkeønsker. ;)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte sager :-). Synes, at uret fra DW er så sindssyg smukt!

    SvarSlet
  3. Smukke smukke gaver!! :-)
    Så er det ingen sag at fylde år
    Hav en skøn aften

    SvarSlet
  4. Sikke nogle smukke gaver! Flora stellet - wauw! <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...