lørdag den 15. marts 2014

Fredagsjunk af den hjemmelavede slags

I går skød vi weekenden i gang med hjemmelavet junk. Som altid var det et KÆMPE hit!

Elsker når weekenderne starter sådan, med lækker mad, hygge, snak og afslappet stemning uden nogen form for hastværk.
Simpelthen sådan en skøn måde at komme ned i gear på, efter en hektisk uge og når vi går fra bordet er vi glade, mætte og klar til et par fridage, hvor der også kan være ting der skal nås.
Min opskrift på nuggets er en favorit og efterhånden også en klassiker herhjemme. Opskriften er lige her

I går havde jeg, udover fritter og ketchup, lavet tre salater til; en med spidskål, mandler og æble / en broccolisalat med bacon / og en omgang coleslaw

I dag står den faktisk også på hjemmelavet junk, men med et sundt twist. Et ønske fra Sigurd, som jeg synes han skal have opfyldt, inden vi kaster os i sofaen til en omgang MGP :o)

Hvad er mon (børne)favoritretten hjemme hos Jer?

7 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det bare lækkert ud! :) Man bliver jo helt sulten.
    Jeg tror da bestemt jeg skal kigge mere på dine opskrifter.

    Christina / frkstubba.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar, du er ihvertfald mere end velkommen til at snuse rundt :o)

      Slet
  2. Mine drenge er så selektive med det de vil spise (4 år), men lasagnen fra Knoor er det de ville spise hver dag hvis de fik lov.
    Jeg er selv rimelige træt af den, så jeg lavede den lasagnen en dag. Det skulle jeg bare overhovedet ikke have gjort! Sikke en gang skæld ud jeg fik.

    Men Jeres aftensmad ser godt nok lækker ud. Det giver lidt inspiration til madplanen i næste uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar Line. Ja jeg kan lige forestille mig at det kan give ballade hvis man ændrer på en total-favorit ;o)

      Slet
  3. Stadig for lille en baby til at have livretter her. Selvom jeg da godt kan se, at frugtmos hitter over grøntsagsmos. Han er nok en sukkergris som sin mor :-) Laver du madpl

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, nogen gange har jeg problemer med at kommentere fra mobilen, men ved ikke om fejlen er på bloggen eller min telefon! Anyway, hvis du laver madplan vil jeg meget gerne høre mere om det på et tidspunkt :-)

      Slet
    2. Ja for det meste laver jeg madplan og på din opfordring vil jeg da forsøge at få skrevet lidt om det på bloggen også :o)
      Tak for dit input

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...