fredag den 13. december 2013

2 heldige kartofler - er du en af dem?

På trods af datoen, fredag d. 13. december, er der to der bliver forkælet lidt ekstra i dag.
Jeg har haft fornøjelsen af og det massive tællearbejde med at finde to heldige vindere :o)
Tusind tak til alle Jer der deltog og tak for de mange søde kommentarer

Vinderen af den smukke Kähler lampe er Katrine
Stort tillykke. Send mig en mail med din adresse og jeg skal sørge for at du snart får lækkert lys over skænken ;o)
Til alle Jer andre: Den smukke lampe kan blandt andet købes her eller skrives på ønskesedlen ;o)

Vinderen af det seje Room Copenhagen Lego skelethoved er Anonym/Signe Nielsen der skrev: "Øj hvor sejt, perfekt julegave. Håber jeg vinder, ellers må jeg på jagt efter sådan et i butikkerne :) 
Mvh Signe Nielsen"Stort tillykke. Send mig en mail med din adresse og jeg skal sørge for at du snart kan forkæle med et extra hoved til småtingene :o)
Til alle Jer andre: Lego opbevaringshovedet kan blandt andet købes her

Rigtig god dag!

3 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad! Tusind tak for den skønne give-away Pernille, jeg vil fluks sende dig en mail.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke endnu en gang, håber du bliver rigtig glad for den :o)

      Slet
  2. Heldige jer, der blev de udtrukne! :-)
    Må man være lidt misundelig? Lidt? ...bare lidt?? ;-)
    Seje give aways (hedder d aways) du udlodder.
    ...og tak, igen, for en super blog. Dejligt at læse med.
    Venlig hilsen Louise.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...