onsdag den 30. oktober 2013

Halløj i stuen

I sidste uge forkælede jeg mig selv med blomster. For 20 kroner godt humør, det er da skønt :o)
I samme ombæring skød jeg lidt billeder af vores yndlingshyggekrog, nu hvor blomsterne stod så fint og pyntede :o)

Fra på fredag siger kalenderen november. Det kommer nu nok ikke som en overraskelse for nogen, men jeg synes nu alligevel det er vildt at der så kun er en måned til december!

Nu er det ikke fordi der skal gå julestemning i bloggen allerede, men jeg vil alligevel lige benytte chancen til at nævne at jeg fra i morgen starter en før-julekalender på bloggen hvor jeg de næste uger vil dele mine julegaveønsker og ideer med Jer og komme med ideer til gode julegavekøbe/ønske-webshops.

Derudover vil der være masser af lækre give aways i løbet af måneden, hvor du har chancen for at vinde lækre før-julegaver til dig selv eller måske til en julegave, du kan glæde en anden med, når det bliver d. 24. december..

Jeg kan sige så meget at I kan godt glæde Jer!
Jeg glæder mig allerede helt vildt :o)

D. 1. november skyder jeg den første give away i gang, så husk at kig ind forbi.. ;o)

18 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud med de fine blomster. Du har ret - det giver et fantastisk farvepift. Jeg får bare slet ikke gjort det tit nok!
    Jeg glæder mig til at følge med og se, hvad du har fundet på til december :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Signe.
      Jeg får heller ikke købt blomster så tit, men måske jeg skulle øve mig lidt på det :o)

      Slet
  2. I har også bare den skønneste stue :0) Glæder mig meget til at se hvad du finder på i nov/dec :0)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud.... Og rigtig go ide med julegaveinspirationen... :0)

    SvarSlet
  4. Sikek en pragtfuld hyggekrog - jeg kan godt forstå du kan lide at opholde dig der :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen Elisabeth :o) Det er dejligt med en god base, det sætter jeg meget pris på :o)

      Slet
  5. Spændende november der er i vente på bloggen. Jeg kan slet ikke forstå, at du kan mønstre overskuddet til det lige nu? :)

    Det er også en hyggelig krog du har der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maiken.
      Nej hvor kommer overskuddet mon fra, jeg tror det er et spørgsmål om at jeg forsøger at holde mig i gang så jeg ikke "falder hen"..

      Slet
  6. Ha ha, akkurat 3 minutter før jeg satte mig og klikkede ind på dit indlæg, havde jeg netop sat for 20 kr lykke i vasen også - mine er brændt orange. Dine står perfekt med farven til den fine patchworkpude, som gemmer sig bagest. Sikke et skøn stue I har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte. Ja det er skønt hvad 20 kroner kan gøre for humøret i stuen :o)

      Slet
  7. Så fint et sofahjørne, både farver og mønstrer komplimenterer hinanden godt - og lækkert med friske blomster, det er bare det bedste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Anita, ja friske blomster kan bare et eller andet :o)

      Slet
  8. Smuk stue I har Pernille! Og sikke en spændende måned du lægger op til - glæder mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak mange gange Line. Ja jeg håber det bliver en meget spændende måned :o)

      Slet
  9. Smuk smuk stue! Åh jeg må igang med billedvæg over vores sofa.. har snart trukket den ud ALT for længe!
    Lyder spændende med ideer til jule ønsker, det vil jeg glæde mig til :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, ja det er nu dejligt med lidt at kigge på :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...