onsdag den 21. august 2013

Tandbørstetaske

Når William har været på tur med overnatning, f.eks. sammen med farmor og farfar, har han indtil nu haft sin tandbørste med i en frysepose.. Men det holder jo ikke!
Da vi skulle på overnatningstur forrige weekend satte jeg mig ved maskinen fredag aften for at sy en tandbørstetaske til William og Sigurd.

Jeg har syet voksdug indvendigt så den tåler lidt vandstænk

Den blev godkendt med det samme, specielt fordi den (ifølge drengene) har et ret så skørt navn.. Så må vi se hvor længe de finder sig i at have den med i tasken :o)

DIY på makeuppung kan du finde her

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fed! Kunne også godt bruge sådan en ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, ja jeg skal også have taget mig sammen til at sy en til mig selv - nok i noget andet stof :o)

      Slet
  2. Så fin :) Lidt pænere end sådan en frysepose ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Men der skulle vist heller ikke så meget til :o)

      Slet
  3. Super fin, sødt stof (tak for linket - dejligt at du kunne bruge DIY'en)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina og endnu engang tak for "hjælpen"

      Slet
  4. Den er rigtig fint, sådan en må jeg også få lavet til Casper - og også til mig selv ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg skal også have fundet tid til at lave en til mig selv :o)

      Slet
  5. sikke noget flot stof, hvor er det mon fra? og meger bdre end frysepose, enig!

    /Charlotte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...