onsdag den 31. juli 2013

Anton

I sidste uge, da jeg lige var smuttet af sted mod sommerhuset, fødte min veninde en fin lille dreng.
Han var en smule utålmodig med at komme ud og sige hej til sin mor, far og storesøster og kom derfor en måneds tid før end "planlagt".

I mandags havde jeg fornøjelsen af at sige hej til den lille mand for første gang. Så fin og dejlig, jeg bliver altid så rørt og helt varm af kærlighed når jeg ser sådan en lille ny verdensborger.
Og samtidig minder det mig om hvor hurtigt tiden går, jeg forundres stadig over at vores to drenge også har været (næsten) så små engang..

Jeg havde egentlig regnet med at jeg ville have god tid til at sy barselsgaven når jeg kom hjem fra sommerhuset, men jeg kastede mig straks over maskinen da vi kom hjem, så den kunne være klar til når jeg skulle på besøg :o)

Det blev til et lille tæppe i grønne, blå og gule farver og den søde Maus i midten.
Da storesøster blev født syede jeg et tæppe til hende, så det er vel næsten blevet en tradition nu :o)
Derudover var der 3 bodyer fra Pippi og en Jellycat med i pakken.
Da Anton, som han så fint skal hedde, og hans mor stadig er indlagt, har jeg ikke afleveret gaven til storesøster endnu, men hun skal selvfølgelig også forkæles lidt oven på den nye titel :o)


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...