torsdag den 23. maj 2013

8 krs genbrug + neon + læder

= Tæppekurv (for næsten ingen penge)

Jeg kom hjem med en kurv fra genbrugsen forleden, den kostede mig 8 kroner..
Jeg har længe søgt efter en kurv til sofahjørnet hvor tæpperne kunne ligge når de ikke var i brug
Jeg synes der er mange fine i butikkerne men de fleste koster 4-500 kroner og det synes jeg er lige i overkanten..
Da jeg så den hvide kurv i genbrugsen så jeg potentialet i den og tog den med hjem.. Gik rundt om den et par dage før jeg vidste hvad jeg skulle gøre ved den..

Herhjemme flyver der mange nullermænd rundt på gulvet selvom jeg forsøger at få støvsuget ihvertfald hver anden dag. Vi er åbenbart nogle herhjemme der er ved at være så gamle at vi støver...?!
Nå men ihvertfald synes jeg det er upraktisk med en åben kurv hvor støvet kommer ind til tæpperne igennem alle hullerne.. Derfor vidste jeg den skulle dækkes til på en eller anden måde

I mit krearum fandt jeg et par gamle skindbukser frem som måtte lade livet og blive klippet i strimler.

Nu har tæpperne fået et hjem, et unikt ét af slagsen vil jeg vove at påstå... :o)

5 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...