mandag den 15. april 2013

Weekend og tak

Weekend i billeder..

Vi har spist masser af dejlig mad og hygget os med leg under trappen.

Jeg har også været med min mor på planteskole og købt mig til lidt forår, der nu står og pynter fint udenfor.
Jeg "slap" også for at vande selv, det sørgede vejrguderne for..
Solen, som vel egentlig var blevet lovet os, kom aldrig rigtig frem, men måske vi er heldige de næste par dage? Jeg håber det..

Et dejligt søndagsprojekt er at langtidsbage tomater, fordi det jo tager lidt tid (surprise) :o)
De smager fantastisk og kan varieres i smag nærmest i det uendelige. Hvis du har lyst til at forsøge dig med det, har jeg for nyligt set en "opskrift" her hos Mille
I går endte de som en del af en pesto-pastasalat, mums.

Kagen er en nøddebund med flødeskum og masser af bær. Den fik hurtigt ben at gå på og er så let at lave at det er helt uhyggeligt! Jeg satser på, det ikke bliver en dårlig vane :o)

Jeg vil gerne lige benytte lejligheden til at sige tusind tak fordi I har taget så godt imod min seneste give away. Det er sjovt at læse Jeres små historier om de forskellige dyr :o)

Apropos give aways, så vil jeg også lige anbefale at I klikker forbi her hos Blogmosphere, hvor der løbende bliver sparket fine konkurrencer i gang.
Lige nu kan du f.eks. klikke her og vinde fantastiske produkter der både er gode for dig, miljøet OG samvittigheden, for 60% af overskuddet går til Røde Kors. Totalt win-win ik?

Jeg ønsker Jer alle en rigtig god, ny uge!

4 kommentarer:

  1. Skønt at i også er vilde med nøddetærten! Næste gang må du bage et par stykker til fryseren :-)

    SvarSlet
  2. Wonderful photos!!! :) xo

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud. Hvis I nogen sinde skulle få trang til at skille jer af med jeres boBles i frække farver, så tænk gerne på mig.

    FruF

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...