fredag den 12. april 2013

Opbevaring på hjul

Vi har efterhånden boet i vores nye, gamle hus i nogle måneder, men jeg bruger stadig meget tid på at lære huset at kende og finde ud af hvordan vi bruger det.
Det tager tid at finde ud af hvordan rummene indrettes mest hensigtsmæssigt og jeg har allerede rykket en del rundt siden vi flyttede ind (til stor irritation for min mand haha)

Vores spisebord i køkkenet er rundt og ikke så forfærdeligt stort når først der er dækket op til 4 og sat mad i midten.
Det er hyggeligt for vi kan alle nå det meste og kommer hinanden ved - der er dog ikke plads til salt/peber, køkkenrulle, håndcreme, vitaminpiller, kuglepenne, madplansbog og alt det andet der nemt tager plads på et spisebord hvis det får lov..

I hjørnet ved siden af spisebordet står vores hjælpende hånd på hjul, der sørger for at vi har alt det vi har brug for indenfor rækkevidde.
For oven står køkkenrulle, tape-kanin, salt/peber, en vitra toolbox med vitaminpiller osv.
For neden står et par magasinholdere og holder styr på diverse papirer og blade der på mærkelig vis tit lander på spisebordet..

Vognen er fra Normann Cph. Jeg elsker at den er lækker at se på og samtidig udfylder en vigtig funktion. Og når der skal støvsuges køres den nemt rundt :o)

Køkkenet er et af mine yndlingsrum og jeg håber på snart at få taget flere billeder så I kan se lidt mere af det :o) Indtil da kan I se lidt mere her

5 kommentarer:

  1. Den er godt nok også lækker - måske man skulle ønske sig den til køkkenet :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fantastisk ide - vi mangler tit sådan et "holde-styr-på-alle-sagerne-bord". Kender alt til at der ofte flytter tusind ting ind på spisebordet! Og dette smukke Normann Bord på hjul er da helt fantastisk!
    Glæder mig til at se flere skønne biller fra jeres køkken!

    SvarSlet
  3. Den er meget flot, passer jo også super ved et syhjørne :0)

    SvarSlet
  4. Sikke et skønt bord - det vil jeg helt sikkert huske, når vi skal flytte, for vi har altid så meget rod med alverdens småting, der ikke hører nogle steder henne :)

    SvarSlet
  5. Den er så fin og praktisk! Glæder mig til at se flere billeder af jeres køkken :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...