fredag den 5. april 2013

Fantastiske dage - og en vinder


Legeland, vandland, zoologisk have, solnedgange, bowling, vin, fodbold på terrassen, gåture, middagslure, fisk, hygge, blå himmel, røde kinder, afslapning og tid til hinanden.

De sidste par dage har vi tilbragt i Skallerup klit. Ikke første og forhåbentlig heller ikke sidste gang vi er deroppe.
Denne gang var mine forældre med, det var hyggeligt.
Helt nede i tempo, væk fra vasketøj, ting der bør sorteres og ryddes op og projekter der venter på én.
Vi tog af sted bevæbnet med kage til køreturen, men endte med at spise dem deroppe mens vi nød den gode udsigt.

Og vejret - ja billederne taler næsten for sig selv. Lidt koldt men SMUKT - der er næsten ikke noget bedre end forårssol, vel? I læ på terrassen var det lige før man fik sommerfornemmelser.

Netop hjemvendt og med drengene puttet og manden sendt på nattevagt har jeg trukket en vinder af Mammashops give away og det blev nr. 72, som er Mette Melchiorsen (når den ene dobbeltkommentar er trukket fra)
Stort tillykke, jeg har sendt dig en mail :o)

Nu vil jeg sætte mig i sofaen og nyde stilheden for en stund inden dynen kalder. Det er hårdt at holde ferie :o)

6 kommentarer:

  1. Smukke og sjove billeder. Er specielt vild med giraffen! :-)

    Ser du til at have været en dejlig tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Den var en skøn tur der vil blive mindet med glæde
      Ja giraffen kiggede så sjovt ned til os :o)

      Slet
  2. Sikke nogle smukke billeder, får helt lyst til en afslappende weekendtur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita - ja det er da også bare noget af det bedste :o)

      Slet
  3. Lækre lækre billeder som altid - hvilken skøn lille ferie I har haft!
    Herligt billede af den lille gut der sover!
    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line! Ja det var virkelig en god lille tur.
      Da jeg tog billedet af Sigurd slog det mig at han da snart er for lang til sådan en weekendseng :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...