mandag den 28. januar 2013

Sundhed og synderier..

I fredags stod menuen på nuggets med fritter og hjemmelavet ketchup. En klassiker herhjemme der altid tager kegler :o)

I lørdags blev drengene passet og vi havde venner på besøg til middag. En oplagt mulighed for endelig at få bagt den lækre, smækre hindbær-chokolade-brownie-cheesecake-kage-dessert som jeg for længe siden havde printet opskriften ud på herfra..
MUMS siger jeg bare..!

Den er lækker (og tung heldigvis) så der var rigeligt til også at kunne invitere kaffegæster forbi søndag :o)

Til håndboldkampen (og den halv-tømmermændsramte mand) blev der søndag bagt pizzasnegle og pølsehorn.
En søndag der sagtens kunne gentages :o)

Håber du har nydt weekenden?

Vi starter den nye uge med en mindstemus der igen er ramt af feber.. Kære forår, kigger du snart forbi?

17 kommentarer:

  1. Uhmm Pernille, det altså bare så lækkert ud :) Tror jeg vil prøve dine nuggets en dag - hvad er det for en dressing/dyppelse du bruger som tilbehør?
    Ha en skøn dag :) Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita :o)
      Du må prøve dem, de går rent hjem hver gang herhjemme ihvertfald :o) De har endda haft dem på programmet i børnehaven til maddag og alle børnene skulle have opskriften med hjem bagefter :o)
      Det er hjemmelavet ketchup efter Umahros opskrift, som vi dypper i :o) Kunne sikkert også være lækkert med en god øko mayo til :o)

      Slet
  2. Sikke en masse lækkerier I har guffet i weekenden!
    Ak ja foråret må gerne snart kigge forbi - god bedring med mindstemusen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja der er rigtig blevet smovset :o)
      Håber på at foråret kigger forbi snart. I går skinnede solen så skønt men nu sner det sørme udenfor igen.. hmm

      Slet
  3. Billeder fra en dejlig weekend! Brugte forresten din opskrift på mexicansk lasagne til min "pigefødselsdag" i lørdags. Den var et hit:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt at høre Stine! Det er jeg glad for :o)

      Slet
  4. Mmm så lækkert og så hyggeligt Pernille:0) Ville elske at holde weekend hjemme hos Jer;0) Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise :o) Det tror jeg også kunne være hyggeligt!
      Gad vide om vi egentlig ikke også bor i nærheden af hinanden..? :o)

      Slet
  5. Mmm, hvor ser det godt ud! Og vil lige indskyde, at dine instabilleder er super lækre og - delvist - skyld i, at projekt sunde januar er gået fløjten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ups sikke noget Marina :o)
      Men tak for din søde kompliment

      Slet
  6. Hold nu op, hvor ser der lækkert ud...

    SvarSlet
  7. Hvor ser det lækkert ud, vil du dele din opskrift på boller ud
    hilsen Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte
      Tusind tak. Ja det vil jeg gerne. Hvis du søger på speltboller tror jeg du kan finde de grove. Hvis det er dem med gulerødder i, så arbejder jeg på at få skrevet opskriften ned og få den på bloggen. Jeg bruger aldrig opskrift efterhånden, laver bare på slump så jeg skal lige have vejet af ca hvor meget jeg bruger af hvad :o)

      Slet
  8. Ser super lækkert ud og skønne billeder:)

    SvarSlet
  9. Åhh altid så utrolig lækker mad du laver. Hvordan laver du din ketchup ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have :o)
      Jeg laver min ketchup efter en opskrift fra Umahro. Måske den er at finde via google?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...