tirsdag den 18. december 2012

Boligglimt med et drys jul..

Der sniger sig lidt jul ind hist og her...

Desværre ikke så meget som jeg kunne ønske mig, men jeg synes ikke det er helt det samme at "pynte op" midt i flytterod - for ja, der er stadig lidt rod i hjørnerne :o) Så bliver det ligesom bare rod på rod..

Jeg er gået i gang med at flette flere julehjerter, har stadig en drøm om at få et juletræ indenfor døren i år :o)

Nu hvor sneen er pist borte skal der lidt extra til for at fastholde min julestemning kan jeg mærke, så er det hyggeligt at sidde og nørkle med hjerterne. I slipper nok heller ikke for at se dem, når jeg engang har fået lavet lidt flere.. ;o)

Rigtig god jule-tirsdag

6 kommentarer:

  1. Suuuper lækre billeder fra jeres lækre hjem. Du har virkelig sans for lækre detaljer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuuusind tak for din besked, den blev jeg sørme glad for!

      Slet
  2. Igen må jeg sige at I har mange fine ting :-) i får da et super skønt hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marie!
      Ja når jeg får sorteret skidt fra kanel (for at bruge et udtryk med et snert af jul.. :o) så skal det nok blive godt.
      Jeg føler mig SÅ godt tilpas her og det er jo det aller vigtigste :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...