mandag den 19. november 2012

Arbejd arbejd..

Som traditionen efterhånden foreskriver kommer her en weekend update :o)

Vi har haft travlt - næsten alt vi har lavet i weekenden har haft et snert af arbejde over sig i højere eller mindre grad..
Der bliver knoklet for at gøre huset klar til på lørdag hvor vi flytter alle vores ting - nøj jeg glæder mig.
Anders har lagt gulv i stue og køkken, det ser bare SÅ godt ud.
Jeg har, sammen med Anders' mor, haft gang i penslen.

Er helt glad for at være tilbage på mit stillesiddende arbejde i dag, jeg er fuldstændig radbrækket i kroppen. Er det noget med at det allerede går nedad igen når man har rundet de 25?

Sigurd er blevet helt pjattet med at male, det har der også været tid til, for han synes vores morgener skal starte før kl. 6 for tiden..!

Mad skal der jo som bekendt til når der skal knokles. Vi har ikke ligefrem manglet noget. Mexikansk den ene dag, hjemmelavet pizza den anden

Og de pebernødder jeg fik bagt sidste weekend forsvandt hurtigt, så endnu en omgang måtte på pladen

Fredag lavede jeg en sund(ere) udgave af æblecrumble med rugflager, den blev serveret med skyr. Min mor havde haft en vild dag på kontoret med bombetrussel, blå blink og virvar, så jeg synes hun fortjente lidt lækkert til dessert
Og i går kom brormand forbi til aftensmad, det skulle da fejres med afprøvelse af en nymodens fortolkning af gammeldags æblekage - mums siger jeg bare :o)

Rigtig god uge til Jer alle derude!

6 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn weekend :)
    Tror jeg skal prøve din æblecrumble - vi har nemlig haven fuld af gode æbler.
    God dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det :o)
      Lyder lækkert med en have fuld af æbler, det får jeg også i mit nye hus, det bliver SKØNT :o)

      Slet
  2. Mums Pernille, mine tænder løber i vand, jeg bliver altid SÅ sulten af dine fine madbilleder!:P

    SvarSlet
  3. Det er så hyggeligt med sådan en weekend gennemgang:) rigtig fin blog du har med så meget lækker mad!!
    Tilføjer mig som fast læser med det samme:) kig forbi min blog hvis du har lyst, jeg har en lille ekstra jule give away

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for sin søde besked og velkommen til, virkelig dejligt at du har lyst til at blive hængende. Kigger forbi hos dig :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...