mandag den 1. oktober 2012

Weekendhygge med lagersalg, bio, kapløb og regnvejr..

Weekendbilleder fra en weekend der gik alt for stærkt - men det gør de jo aaaltid..

I lørdags var jeg et smut i Aarhus for at efter kjoler til en nært forestående sølvbryllupsfest.. Desværre var det kun min mor der kom hjem med én.. Så jeg må på jagt igen.. Øv altså hva :o)
Da vi alligevel var i nærheden benyttede vi os af Kathrines tip om lagersalg og fik nogle rigtig fine ting med hjem!
Søndag startede langsomt med boller og kaffe.. Jeg lavede en portion havregrynskugler så der var lidt at styrke sig på efter en tur udenfor..
For at få drengene motioneret lidt, tog vi på cykeltur i regnen, men ellers har vi opholdt os mest indendøre, i ly for regn og rusk. Drengene har kørt kapløb på wheelybugs og William har fået et nyt puslespil som han har hygget sig med at samle..
Anders og jeg havde en sjælden tur i biografen. Vi så "Den skaldede frisør" og herfra kommer en klar anbefaling om at tage ind og se den!
I går aftes kiggede min bror forbi til aftensmad og det synes jeg skulle fejres med dessert - og en pavlova falder altid i god jord herhjemme.. Rub og stub blev ihvertfald spist på nul komma fem..

Har du også nydt weekenden på trods af efterårsregn og rusk?

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder der vidner om en skøn weekend. Regn og rusk kan være helt fint, hver årstid har sin charme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie!
      Ja jeg er faktisk ret så vild med efterår. Dog ikke helt så vild med regnvejr - ihvertfald ikke hvis jeg skal være ude i det.. ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...