lørdag den 25. august 2012

Lovely lørdag.. Pasteller, jordbær og snegle

 

Endelig færdig med mit første patchwork projekt, syet i hånden..
Synes egentlig den er blevet mægtig fin! Passer også lige ind i stakken.. ;o)

Nok godt nok at kunne krydse det af på listen, for da vi var på sommerferie startede jeg på endnu et..

I dag er Anders på vagt så drengene og jeg har hygget med leg og film og da regnen endelig holdt op var vi på en lang cykeltur. William er fuldstændig bidt af at cykle for tiden!

Og så har vi bagt kager i massevis til de hårdtarbejdende.. Det faldt, som altid, i god jord..
Opskriften på marcipan/bærkage er herfra, første gang jeg forsøger mig med den - nok ikke sidste. Nøj den var god!

Nu vil jeg smække stængerne op og nyde freden lidt, inden jeg skal ind og sove i en stor, tom seng..
God aften!

6 kommentarer:

  1. WAUU, hvor er puden blevet flot!! Godt arbejde :0) God weekend..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også virkelig glad for den. Dejligt at kigge på den, nyde den og tænke på det arbejde der er lagt i den

      Slet
  2. Nøj hvor blev den pude gude-smuk Pernille!!
    Du kan bare det der med at skabe ro på farverne og få det hele til at passe sammen...
    kh

    SvarSlet
  3. Fantastisk samling af både puder og kager!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...