fredag den 13. juli 2012

Æggesalat...


Har længe tænkt på at forsøge mig med hjemmelavet æggesalat.
Til monsterfesten fik jeg det endelig gjort og det blev ret godt (hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo.. :o))
Her kommer opskriften hvis du skulle få lyst til at forsøge dig også

Det tager 2 min at lave (når først æggene er kogt forstås) og jeg lavede min version med skyr så der er heller ikke mange af de slemme i..
Og så er det da lidt sjovt med variation fra den sædvanlige plain æggemad ik?

Du skal bruge:
4 æg
2 spsk mayonnaise (gerne øko)
4 spsk skyr
salt, peber og karry efter smag
Purløg

Rør dressingen sammen og tilsæt æg

Kan anbefales i selskab med nybagt speltbrød og et par friske skiver..

Bon appetit :)

2 kommentarer:

  1. Mmm, elsker hjemmelavet æggesalat:-)

    SvarSlet
  2. Mums altså. Jeg savner simpelthen salater så meget hernede i Spanien. Et godt hjemmebagt brød med skinke eller æggesalat på - mmmmm

    Www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...