mandag den 4. juni 2012

At fejre farmand..


I weekenden tog vi forskud på Fars dag, da vi ikke sådan rigtig har mulighed for at fejre det sammen tirsdag..

Anders blev overrasket med drinks, popcorn og en stor pakke :o)

Hemmeligheden som jeg nævnte her var såmænd bare en guirlande til loftet..
Jeg har printet bogstaverne ud herfra og derefter klippet og syet, så det blev til en "verdens bedste far" guirlande..
Bogstaverne kan jo sammensættes i det uendelige, jeg vil helt sikkert benytte mig af dem en anden gang - en super nem måde at pynte lidt op på..
William synes det var "en fantastisk god hygge dag", Sigurd var dybt betaget af udsmykningen i loftet og Anders var vist bare grund-glad - og det var jeg også :o)

7 kommentarer:

  1. Sikke en fin ide. Ser ud til at have været en dejlig dag:-) Hvad var der i pakken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en rigtig hyggelig dag der blev nydt af både store og små :o)
      I morgen kommer der et par billeder af gaven, den skulle heldigvis ikke byttes ;o)

      Slet
  2. Lækkert at huske og værdsætte hinanden :-) guirlanden er rigtig fin! For to år siden fødte jeg alberte på fars dag - hvordan stikker jeg nogensinde den gave ;-) vi har dermed også fejret faren herhjemme før tid, når nu i morgen er albertes fødselsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja det kan jeg godt se Marie - det var noget af en fars dags gave! :o)Heldigvis kan man selv bestemme hvornår man fejrer farmand..
      Stort tillykke med Alberte!

      Slet
  3. Ham din mand er altså temmelig heldig :) Sikke en dejlig måde at blive fejret på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og heldigvis ved jeg at han sætter stor pris på det - og det er jo den største tak :o)

      Slet
  4. Super fin ide med bogstaverne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...