onsdag den 30. maj 2012

Pinse status..



Hvert et minut af pinseferien blev nydt...!

3 vandmeloner er blevet fortæret
Haven er blevet nydt og der er blevet gynget i hængekøjen
Masser af sand er nu udenfor sandkassen i stedet for indeni..
Et par sommerdragter med et strejf af neon er kommet til..
Solcremen har klæbet til kroppen og fungeret som sand-magnet..
De danske jordbær er endelig klar
En tur i Legoland uden lillebror - et hit for storebassen
Kokosmakroner og chokoladekage blev bagt til det arbejdende folk (farmand har desværre ikke altid fri når vi har..)
Lidt krearier er kommet igennem symaskinen - blandt andet en hemmelighed..
Blomsterne stråler og det er skønt..

Jeg håber sommeren vender tilbage meget snart..

8 kommentarer:

  1. Skønne billeder søde Pernille, er simpelthen vild med de barne-krøller :)
    Se nu har du jo gjort mig nysgerrig!!!! En hemmelighed :)
    Fortæl, fortæl...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :o)
      Ja så stor en hemmelighed er det nu heller ikke, men jeg tør ikke afsløre for meget endnu, da jeg ved at den det er tiltænkt somme tider læser med her ;o)

      Slet
  2. Sikke nogle dejlige billeder - det ser virkelig ud til at pinsen er blevet fuldt udnyttet og nydt..;)
    Skønne små isterningmænd..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :o)
      Ja det var virkelig en skøn pinse-ferie. Dem kunne jeg godt ønske mig mange flere af.. nu..
      De er så søde de små isterningmænd, de måtte bare med hjem i fryseren

      Slet
  3. Hold op, I har hygget jer:-)

    SvarSlet
  4. Sunes rigtig godt om dine billeder. Sikke en dejlig stemning.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...