lørdag den 28. april 2012

Weekendhygge



Vi hygger os og nyder weekenden!
Jeg har bagt bananbrød efter denne opskrift
William og Sigurd har hygget sig på gyngen i køkkenet - den har været taget ned i noget tid så nu er den et kæmpe hit igen!
Jeg nyder at haven springer ud
Udeleg slider hurtigt på skoene..
Jeg har fået startet på et nyt broderi, men der er lang vej endnu
Stoffet er fra en byttehandel med Didde-Louise - ved ikke endnu hvad det skal blive til..

I ønskes alle en skøn weekend derude - vores tegner helt godt og i aften skal gemalen og jeg til koncert i Aarhus med lækker middag forinden, det bliver skønt!

2 kommentarer:

  1. Hej, super lækker blog :) Tænkte om vi ikke skulle følge hinanden via Bloglovin'? Selvfølgelig kun hvis du kan lide min blog! :)

    Knus,
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
  2. Super med sådan en sansegynge. Jeg ville gerne have haft sådan en til mine børn, men er ikke sikker på de var fremme på det tidspunkt. God weekend.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...