tirsdag den 3. april 2012

Når min far kommer hjem er min mor lige gået...

.. når min mor kommer hjem så sover min far...
Kan huske vi sang noget i den stil i Fritteren for mange år siden og nu er det næsten en realitet herhjemme..
Jeg går dog ikke før farmand er kommet hjem... først så snart han træder ind ad døren :o)

Heldigvis er natten gået godt, bortset fra en helt masse mareridt. Mit hoved kører simpelthen på højtryk når jeg sover alene, så drømmer jeg om røvere, skumle dyr osv. osv..
Heldigvis havde Sigurd en god nat for første gang i umindelige tider... Måske han kunne mærke at der kun var mig til at tage tjansen? :o)
Smuk morgen..
Casual day på job iført min nye sweat - passer lige til en smuk solopgang :o)
Om lidt kommer Anders hjem, og så må jeg afsted på arbejde.. 2 dage til påskeferie.. Tæller ned i timer fra nu :o)

Rigtig god dag til Jer alle

3 kommentarer:

  1. Super sweat - hvor er den fra?

    SvarSlet
  2. Ja den er nemlig skøn og i en farve der hjælper forårshumøret på vej når nu det absolut skal være lidt vinterkoldt udenfor :o)
    Den er købt her
    http://www.cosstores.com/Store/Women/New/Melange_jersey_top/365246-937822.1

    SvarSlet
  3. Skøn dag til dig, nu er der kun en dag tilbage...
    Den sang synger vi også tit her, dog med omvendt fortegn.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...