mandag den 2. april 2012

Fødselsdag For Far

Anders fik ikke holdt så meget fødselsdag i torsdags da han havde travlt med så meget andet.. men det skal da ikke gå helt ubemærket forbi at han bliver et år ældre..!

I lørdags havde han sidste vagt med sit hold da han skal til at arbejde døgnvagt igen, så der var jo ligefrem 2 anledninger til at give kage til kollegaerne.. (de behøver nu ikke nogen anledninger til at spise kage tøhø)

Jeg havde bagt  nogle utrolig maskuline cupcakes... Og så en omgang "Du ved nok" kage, som er og bliver en favorit derhenne :o)

I går havde vi så familie på besøg til boller og lagkage som er en fast tradition herhjemme :o)
Jeg kunne ikke dy mig og bagte også lige en gulerodskage nu jeg var i gang..
For at få appetit til kagerne blev der holdt pause og spillet dødbold i haven som er Williams yndlingsbeskæftigelse for tiden..
Jeg vil også med ud..
De havde dog ikke medbragt de store maver, så nu har vi masser af rester til de næste par dage.. Pyh, hvordan skal vi dog få spist alt det... :o)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det fejt at smide sådan nogen lækre kaffe-bords-billeder her en mandag hvor jeg bare kan mærke at sukker-beholdningen er i underskud :)
    Søde Pernille hvor der det lækkert ud!!!
    Boede du da bare ikke så langt væk så kom jeg bestemt forbi til rester :)
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja det kunne have været hyggeligt Libbie :o)
      Jeg tog en ordentlig luns af gulerodskagen med på arbejde i dag for vi har ikke godt af at spise det hele selv ;o)
      Anders kan vist godt klare at fortære lagkagen på sin fridag i dag, det er hans yndlings over alle yndlingskager :o)

      Slet
  2. Lækkert med al den kage... :o) Er helt vild med din ansigtstallerken...hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også de er så fine. Jeg har kun to i samlingen indtil videre men håber på at udvide den med tiden :o) (mener der er 5 forskellige slags)
      De er fra Donna Wilson og jeg har købt dem i HAY

      Slet
  3. Tillykke med gemalen:-) Her sætter det store fødselsdagsræs også snart ind, da August fylder 5 på næste mandag. Onsdag kommer noget af børnehaven, lørdag og søndag bliver det til lagkage for vores familier, mandag bliver vi nok også nødt til at gøre lidt ud af dagen og så slutter vi lige af tirsdag med at fejre ham for hele hans stue i børnehaven. Så er det vist også gjort med manér:-) Og ps. jeg kun også godt spise et stykke kan nu!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...