mandag den 2. april 2012

Én opgave mindre på to-do listen..

William overnatter hos mormor og morfar i dag og Anders er taget afsted på den første nattevagt i flere år..
Det bliver mærkeligt at sove alene i nat, det er længe siden jeg har gjort det sidst..

Besluttede mig for at gå en rask aftentur med Sigurd (for det er godt nok for koldt til at tulle afsted). Først op for at købe frimærker på tanken og derefter forbi postkassen (som desværre liiige var blevet tømt..)
Fik endelig sendt en pakke afsted til Lisbeth som vandt min give away.

Endnu en pakke blev sendt afsted til en anden super skøn blogger. Hun ved ikke den er på vej, men jeg håber den fremkalder et lille smil her midt i den travle hverdag..

Rigtig god aften derude

P.S. Hvis du er interesseret i en drømmefanger så send mig endelig en mail, jeg laver dem gerne på bestilling i de farver du måtte ønske :o)

6 kommentarer:

  1. Uuhhh det lyder godt - altså ikke det med at sove alene (det hader jeg nemlig, er sådan en bangebuks), men glæder mig sådan til at få drømmefangeren - har nemlig store planer om, at der snart skal ske nogle indretningsændringer på Merles værelse :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende Lisbeth :o)
      Håber den falder i din og Merles smag :o)

      Slet
  2. Heldige Merle ;o). Uheldige Pernille...jeg er bare rigtig dårlig til at sove alene, så ender altid med at sidde op alt for længe i stedet.
    Måske du har lyst til at lære mig hvordan du laver dem når vi ses? Og ja, det er altså bare alt for koldt...hvad skete der lige med det skønn forårsvejr???

    Rigtig god aften. Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er godt nok heller ikke vild med at sove alene - men jeg må jo forsøge at vænne mig til det igen, det er nok bedst når det nu igen bliver en realitet på ubestemt tid ;o)
      Ja mon ikke du hurtigt kan få lært at lave sådan en :o)

      Slet
  3. Jeg kan heller ikke huske hvornår jeg sidst sov alene(?) - men jeg gør som Pia, får gang i tusind ting og går alt for sent i seng.
    Håber at du får en go nat. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg går også i gang med en masse og kan heller ikke rigtig tage mig sammen til at slukke lyset når jeg kommer i seng..
      Så dagen derpå må der lidt ekstra kaffe til, efter de nætter hvor jeg har været alene :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...