lørdag den 3. marts 2012

Lørdagsstatus..

I dag har jeg
*Ageret hængetræ da mindstemanden ENDNU EN GANG har feber..! (Og manden har weekendvagt..)
* Syet to cirkelnederdele.. bare sådan lige for at se om jeg kunne..
* Været til FANTASTISK (drappa dot/green cotton økologisk børnetøj) lagersalg
* Planlagt fødselsdagsbrunch til i morgen
* Klippet en helt masse trekanter til flagranker
* Fået en smuk buket røde tulipaner af mine forældre
* Nydt vejret (både indenfor og udenfor)
* Skiftet bluse to gange (da Sigurd synes at mine skuldre fungerer perfekt som snotklud - eller fordi jeg er for langsom til at få tørret hornet?)
* Endelig fået ryddet op i min stofsamling
* Hentet 2 fødselsdagskort ind fra postkassen (De står og kigger på mig ovre fra skænken og råber "Åben mig, kom nu" men jeg må jo først i morgen.. ;o))
* Startet på et nyt broderi mens W og jeg så et afsnit af Alfons og S sov en (kort) lur
* Vasket tøj og støvsuget
* Overlevetholdt endnu en dag på den MEGET strenge diæt der forhåbentlig skal gøre mig "rask" - nu har jeg klaret 1/4.. (Faktisk lidt nedslående at der stadig er såå lang tid tilbage..)
* Sendt 17 sms'er
* Ryddet det samme legetøj op tre gange (måske jeg bare skulle overveje at lade det ligge?)
* Kysset alt for lidt på mine tre drenge..
* Haft lyst til at bage 10 gange - men det er ikke så sjovt når jeg ikke må spise det...
* Og en masse andre små og store gøremål..

Nu vil jeg lave aftensmad til når Anders kommer hjem og vi - endelig - har et par timer sammen!

Håber også du har haft en god lørdag..?

8 kommentarer:

  1. Det lyder nu alt i alt som en ok dg.. Selv om det er så hårdt med et hængetræ.. Birk har hængt på mig i al vågen tid de sidste par uger og nogle gange bliver det bare FOR MEGET... Hvilken diæt følger du? Vi forsøger os lidt med 'ingen kulhydrater' og man får det jo ret godt af det..
    Rigtig god fødselsdag imorgen, tillykke :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op du har haft travlt, Pernille!!!

    Øv med mere sygdom, frygter også Jacob ender med at blive syg igen...det går den forkerte vej pt.

    Havde også overvejet at tage derud. Troede bare ikke der ville være så meget at komme efter til drenge...men der tog jeg da fejl! :o(

    Håber du får en god dag i morgen - STORT tillykke :o)
    (og god bedring med mindstemanden).

    Kh. Pia

    Håber diæten viser fremgang?

    SvarSlet
  3. Det lyder som om du har nået ret meget, og så med en syg dreng, så er det da ret godt klaret :-) fin kop du har, har lige fået den samme af min kæreste i gave :-) jeg er også lidt nysgerrig efter det med diæten? Jeg har nemlig selv nogle madregler jeg helst skal følge.

    SvarSlet
  4. Produktiv dag må man sige! Hatten af for alt det du har nået med en syg dreng - og rigtig god bedring til ham :o) Har også gået og tænkt på at lave en cirkelnederdel, viser du mon dine frem :o) Kh

    SvarSlet
  5. Hold da helt op, så mange ting du har nået på en lørdag. Håber knægten er frisk til i morgen, så du kan nyde dagen fuldt ud :)
    God aften.
    Kh

    SvarSlet
  6. Puha da, puster lige ud på dine vegne, for det må du da trænge til...
    Sikke meget du kan nå med sygt barn og planlægning af føsda....

    GODT GÅET....

    Sjovt ide med status på en dag, måske jeg skulle forsøge mig ud i det en gang imellem...

    SvarSlet
  7. Jeg får da helt dårlig samvittighed af at læse den status. Jeg har stort set ikke lavet andet end at sove efter en god og rolig nattevagt, og nu har jeg kun 3 nætter tilbage.
    Så trods dit beskrevende hængetræ, så lød det nu meget overskudsagtigt i mine øre.

    SvarSlet
  8. Hvor har du haft travlt, og hvor er du sej :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...