mandag den 12. marts 2012

Lækre forårsfarver og skægge ting..

I lørdags var jeg på shoppe-hygge-sludre-mor-datter tur og jeg nød det i fulde drag.
Vi fik gået en masse kilometer og set på lidt af hvert.

Min mor fik tilføjet lidt forårsnyheder til garderoben og jeg fik (som sædvanligt) tilføjet lidt til hjemmet..

I går stod dagen på hygge med drengene og et par huslige gøremål indimellem.
Jeg bagte gulerødsbrød til drengene til frokost og en omgang af de nemmeste muffins, denne gang med banan og blåbær, blev det også til.

Vi nød vejret og hinanden og på sådan en dag kunne jeg ønske mig at det var weekend hele tiden :o)

Håber også du har nydt weekenden?
Endnu en "skæg" tallerken til samlingen (fra Donna Wilson)

Lidt nyt stof til samlingen..
Lækkert nyt skærebræt i marmor (vi har nemlig altid skærebrættet stående fremme, så jeg synes gerne det må være pænt at se på)
Se mor, endnu en orm, der er bare mange!
Nysgerrigheden selv... (også når han sover ;o))

Rigtig god mandag!

4 kommentarer:

  1. Jo tak dejlig weekend! Den er blevet tilbragt med oprydning af krearummet og i den grad udendørs -nøj jeg var træt igår aftes af al den lyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne virkelig godt spise en af de muffins lige NU

      Slet
  2. Skønt med en mor-datter tur, regner med at jeg skal afsted med min mor på onsdag :)
    Fine sager du har fået købt.
    Kh

    SvarSlet
  3. Vild med de "skægge" tallerkner:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...