lørdag den 17. marts 2012

I går..


Var vi til middag hos A's forældre
#1 Jeg fik en forsinket fødselsdagsgave - 2 Astack lysestager fra HAY
#2 Forår!
#3 & 4 En tusind-tak-for-hjælpen-gave til A's lillesøster fordi hun hele vintersæsonen har hentet William i børnehaven om tirsdagen og fulgt ham til gymnastik. Uvurderlig hjælp for os og fantastisk hyggeligt for William har det været, så dette var blot en lille tak..
Det viste sig at hun netop selv havde købt tunikaen - så jeg havde da ihvertfald ramt rigtigt ;o)
#5 Hjemmelavet kort

2 kommentarer:

  1. Dejlig gave at have til gode. Vi skal altså også snart have noget forår herhjem i krukkerne! :o).
    Er det en ny eller gammel "tegner" du har brugt - dem har jeg godtnok lavet mange af!

    Jeg skriver lige til dig i weekenden ;o)

    Rigtig god weekend til jer.
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Det er så skønt, når potterne bliver fyldt med en masse forårsfristelser. Mine krukker blev fyldt igår og jeg nyder at se på det ud af vinduet:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...