fredag den 16. marts 2012

Husker du..?

Mr. potatohead?


Som nok efterhånden mest er kendt fra Toy Story filmene... Men som jeg allerbedst husker fra ferierne hos min mormor og morfar da jeg var lille..
Jeg kunne sidde og lave skægge ansigter lææænge..

For et par år siden på en tur til Canada fandt jeg en hr. kartoffelmand, der kom med hjem i kufferten til William. Og sidenhen er endnu én kommet til, en nymodens en af slagsen for han har Woody og Buzz outfit..

Ikke helt som i gamle dage, men William er ligeså betaget af dem som jeg var dengang.. Og Sigurd ja, han smider vist bare mest med arme og ben.. ;o)

Har du også et godt barndoms-legetøjsminde?

3 kommentarer:

  1. Min datte på snart 14 fik ham i fødselsdagsgave da hun blev 4 eller 5 år, da var han også et hit:-)

    SvarSlet
  2. Mine forældre har gemt nærmest alt legetøj min søster og jeg har haft. En del af det er fundet frem fra gemmerne efter jeg selv har fået børn og minderne vælter frem hos mig. Det er hyggeligt at se ens børn lege og være kreative med de selvsamme ting men selv har nydt som lille :-) Herhjemme er det bla. puslespil, Barbie, dukkehus, lego, børne bøger, mylittle pony.

    SvarSlet
  3. Ej hvor skægt. Vi elsker Toy Story her. Vores børn leger godt gammeldags fantasi leg med netop figurer derfra. Du kan læse lidt om dem på min engelske blog. Glad for jeg fandt din interessante blog :)Go' weekend.
    jeg er ny fast læser.
    Kig forbi her hvisvindenvender.blogspot.com og her http://oddparent.blogspot.com/

    http://oddparent.blogspot.com/2011/12/he-came-he-did.html

    http://oddparent.blogspot.com/2012/01/bring-on-imagination.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...