mandag den 19. marts 2012

Hello beautiful..!!

Endelig... efter mange års sukken er det endelig blevet en realitet..
Jeg har fået min helt egen Kitchen Aid!

Til min fødselsdag fik jeg det sidste til opsparingen og siden da har jeg gået og ventet på at den skulle komme på tilbud et sted (for det gør de jo indimellem)
Og da der så var 25% på alt i Inspiration torsdag-lørdag sendte jeg manden afsted torsdag formiddag (det er alligevel lidt nyttigt at have en mand der har skiftende arbejdstider :o) hi)

Jeg har længe gået og overvejet hvilken farve jeg skulle have den i, men da jeg pludselig stod overfor at skulle træffe beslutningen var det bare SÅ svært..
Har længe været mest til mint eller lyserød faktisk, men den endte altså med at blive sort..
Det ligner ellers ikke mig at vælge så "sikkert", men jeg tænker at det nok er fint nok. Så kan jeg sprælle med farverne så mange andre steder herhjemme...

Hvilken farve har du/drømmer du om?

9 kommentarer:

  1. uh en lækker sag du har fået dig der!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  2. Arj altså, heldige dig - så skal der kreeres i køkkenet :O)

    SvarSlet
  3. Ih, den er fin! Jeg har selv haft kig på både den sorte og den mintgrønne, men har nu erkendt, at der simpelthen ikke er plads i vores lille køkken. Håber din vil bringe mange lækkerier med sig :-)

    SvarSlet
  4. Med sådan en maskine, tror jeg det er godt at vælge den sikker farve, de holder jo i rigtig lang tid, min er snart 8 år gamle og køre bare der ud af.
    Vi valgte den mat grå, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Jo, den er fed i mint, og lille og lyserød, men er ikke sikker på jeg vil syens det om 8 år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var også det jeg kom frem til.. Det er så svært at forudsige hvilke farver man lige synes hitter om 5-10 år og nogle ting er lettere (billigere) at skifte ud end andre

      Slet
  5. Tillykke med vidunderet!

    Jeg har en i råhvid. Jeg kiggede også på alle pangfarverne, som jeg jo elsker. Men jeg er godt tilfreds med farven og endnu mere med maskinen - den er skøn! Og jeg bager meget mere med den i huset:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :o)
      Jeg forestiller mig også at jeg vil komme til at bage endnu mere - selvom jeg nu allerede bager en del.
      Måske mine overarme ikke synes så godt om denne investering :o)

      Slet
  6. Ah... jeg er misundelig:) Den ønsker jeg mig også:) Tillykke med den,

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...