lørdag den 3. marts 2012

Heldige mig..

For et par uger siden var jeg så heldig at vinde en giveaway hos Jonna

Præmien var en (fantastisk Clover) hæklenål og jeg havde egentlig håbet ret meget at jeg ville vinde, for så er der da ingen undskyldninger længere for ikke at komme i gang!

Da Jonna deltog i blogtræffet sidste søndag, havde hun nålen med til mig dér, og den kom straks i sving.

Og som om den fine nål ikke var præmie nok i sig selv, så havde Jonna lagt en sød og fin lille ugle med sugekop i posen og den hænger nu hos Sigurd og pynter. Man skulle tro at farverne var valgt præcis til hans værelse :o)

Tusind tak Jonna!

Og rigtig god lørdag derude..

1 kommentar:

  1. Kære Pernille
    Det er så dejligt du nyder nålen og jeg glæder mig til at se dine kreationer ;-)
    Og ih, jamen hvor er det da perfekt at uglen akkurat passer ind.
    Lyder som om din weekend har været super skøn -jeg er lige kommet hjem og smækker nu benene op med en kaffe i hånden :-)
    Kh Jonna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...