tirsdag den 6. marts 2012

Give Away #3

For mig plejer min fødselsdag at være startskud til foråret, så på trods af de lidt kolde vinde, vil jeg alligevel fejre forårets komme med en lille give away..

Jeg vil gerne udlodde en drømmefanger - og vinderen får lov til selv at ønske farvesammensætning..

Det eneste du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar til dette indlæg..
(Husk at skrive din mailadresse hvis du ikke har en konto)

Hvis du derudover har lyst til at blive fast læser eller linke til give away'en, bliver jeg selvfølgelig bare extra glad :o)

Jeg trækker en vinder d. 20. marts - dagen for forårsjævndøgn ;o)

28 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig give away. Den vil jeg meget gerne være med i. Jeg vil også gerne låne dit billede, hvis jeg må og linke hertil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må meget gerne låne billedet - sødt af dig du vil linke :)
      Rigtig god dag

      Slet
  2. uha den må godt hænge hjemme hos mig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Uhhh den vil jeg gerne vinde. Min yngste datter er MEGET sikker på dens virkning. Fra dag et, hun fik en op at hænge over sengen forsvandt hendes "grimme" drømme:-)

    SvarSlet
  4. Så flotte, elsker hjemmelavede ting :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  5. De er fine, sådan en vil jeg gerne vinde :-)
    Kh Ketty / Himmelspjæt

    SvarSlet
  6. Den vil jeg gerne vinde i håb om, at frk krudtmås så måske tør sove i sin seng hele natten , og ikke behøver løbe ind til os hver nat, når hun vågner af en drøm...selvom det nu også er hyggeligt at putte med den lille frk ;-) Krydse, krydse fingre xxxx
    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Den kunne fint hænge over min datters seng :-) hun drømmer helt vildt lige for tiden, så måske den kunne hjælpe lidt :-)

    SvarSlet
  8. Sådan en vil jeg meget gerne vinde. Vil være perfekt til Carl.

    SvarSlet
  9. Oi, så flott give away!
    Jeg vil gjerne delta på trekningen,
    og håper den finner veien til meg :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlet
  10. Elsker drømmefangere, og vil meget gerne tiltøje en mere til samlingen :)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin - den vil Birk rigtig gerne vinde til at hænge over sengen... Og hans forældre vil også gerne slippe for (Birks) grimme drømme :-)
    Har linket til din give-away på min blog - håber jeg er ok.

    SvarSlet
  12. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I put in my sidebar
    I am follower
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  13. Sikke en dejlig give away. Jeg vil gerne deltage :)
    Med venlig hilsen,
    Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare søde.
    Jeg vil meget gerne deltage :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne deltage, og krydser finger for at jeg er den heldige, så den mindste kan få sig en drømmefanger... Så nattens drømme kan blive i den :-)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  16. Se jeg har endnu ikke fået lavet en til Smilla, så at vinde en ville jo bare være skønt - den har vel samme effekt??!!!
    Kh Trine

    SvarSlet
  17. De er virkelig flotte! Har selv altid haft en drømmefanger hængende over min seng, og har det stadigvæk den dag i dag.
    Og så tænkte jeg at sådan en fin farverig en ville være super fin til min lille nye niece :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Nej, hvor er de smukke! Sådan én kunne min Røskva godt bruge, når hun skal ind på sit eget værelse til april.

    SvarSlet
  19. Hvor er de søde :)
    Jeg vil også gerne være med - og jeg linker gerne!

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
  20. Ih de er fine. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  21. Hov, hvorfor ser jeg først din Give Away nu? Jeg vil rigtig gerne være med! Kh. Pia

    SvarSlet
  22. De er super skønne :-) Håber på at vinde en der kan fange min datters dårlige drømme :-)

    totaltyktrunte@forum.dk

    SvarSlet
  23. Godt med en reminder, for jeg havde da slet ikke set dine give away - jeg er helt klart med :o)

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage i denne skønne give away :)
    Kh Ewa (ewavewa@gmail.com)

    SvarSlet
  25. Fin give away! Jeg vil gerne være med. :)
    Mange hilsner, Wildflower

    SvarSlet
  26. Jeg håber jeg kan nå at være med!
    Er lige faldet over din blog og har meldt mig som læser, du er velkommen til at kigge forbi min :)

    SvarSlet
  27. Pyha...når det vist lige:-))Og jeg vil selvfølgelig også gerne vinde den fine præmie:-)))
    Kh heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...