onsdag den 21. marts 2012

Farverig ansigtsguirlande..

Til Sigurds fødselsdag havde jeg lyst til at lave et eller andet der kunne hænge og pynte lidt extra..
Jeg endte med at lave jeg en lille "ansigtsguirlande" med billeder af Sigurd fra året der var gået
Jeg har lavet den med fotokopier af Sigurds hoveder, som jeg har klippet ud i Photoshop (men mon ikke man også kan printe et helt billede ud og klippe hovedet til i hånden)
Derefter har jeg limet karton bagpå og lavet hatte i forskelligt fint papir.
Til sidst har jeg sat hovederne på mursnor..

Mange af gæsterne kommenterede den og synes den var ret skæg og farverig :o)

14 kommentarer:

  1. Den er da bare så sød - Jeg overvejer faktisk om jeg skal lave noget lignende til deres værelse - De har nemlig en skråvæg, der synes jeg det kunne være fint på i stedet for store plakater.-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Ja det lyder da som en rigtig god idé

      Slet
  2. Hvor er den sød!
    Ej det kan altså godt være jeg lige snupper den idé til Ankers fødselsdag i næste uge!
    Rigtig god ide med de forskellige billeder fra åretsløb sødt, sødt sødt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :o)
      Jeg blev også ret vild med resultatet og det er da lidt skægt at se udviklingen på den her måde :o)
      Glæder mig til at se din version..

      Slet
  3. Ej hvor er det bare en go' idé!

    Sådan en må jeg klart ha lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Håber du vil vise den frem når du får lavet en.. :o)

      Slet
  4. Mega god idé! Det ser simpelthen så fint ud - den idé tror jeg også, at jeg lige skriver mig bag øret :o)

    SvarSlet
  5. Mange tak! Det er du meget velkommen til :o)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det bare en god og sjov idé!

    Dejligt du har fundet vej til min blog, så fandt jeg jo også din, og melder mig straks som fast læser :)

    SvarSlet
  7. Super god og festlig ide.

    SvarSlet
  8. Fandt dig lige via Boys Month, skøn blog du har her:-)

    Og den guirlande er skøn, jeg har den også på mit board på Pinterest, må få lavet den til lille A, når han fylder år:-)

    Melder mig lige som fast.

    SvarSlet
  9. Er glad for jeg fandt din blog - her er mange gode sager! Tak. Må jeg pinne denne ide på Pinterest? Og naturligvis linke til din blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - Pin du bare løs :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...