tirsdag den 13. marts 2012

Et værre pilleri...

Altså kønne er de jo ikke, de pilleglas af forskellig slags..

Men nødvendige er de for tiden og jeg er alligevel også for doven til at slæbe dem frem og tilbage fra skabet hver dag, morgen og aften.
Så nu har jeg købt en fin bakke fra HAY og beklædt glassene med forskelligt Minimega papir og skrevet indholdet med dymo..

Nu kan jeg bedre holde ud at have dem stående fremme på spisebordet - og så er det egentlig også ligesom om at det ikke roder helt så meget når man samler det hele på en bakke..?!
Har du et godt "camouflagetrick?"

7 kommentarer:

  1. sikke en god ide og hvor er glassene blevet fine!

    SvarSlet
  2. Ej ja det må jeg sige søde(!) Hvor vaks :)
    Det ser da bare total godt ud
    kh

    SvarSlet
  3. FANTASTISK - intet mindre. Jeg vil straks kopiere din ide. Jeg samler på små glimt af glæde i alle de kedelige hverdagsrutiner.

    SvarSlet
  4. Sikken fin idé! Synes også at pilleglassene er ret usexede at have stående fremme, så de er gemt væk i en skuffe - og derfor glemmer vi alt for ofte vitaminerne. Ideen bliver nok kopieret herhjemme inden længe :-)

    SvarSlet
  5. Super ide´, det ser vildt godt ud :)
    Kh

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle Jeres søde kommentarer :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...