torsdag den 15. marts 2012

En samling bliver til..

Nu har jeg længe gået og taget tilløb til at starte en lille retro-stof samling, sådan for alvor..
I lørdags kom der 5 med hjem..
Og i går blev så dagen, sådan lidt uplanlagt, hvor en del mere blev føjet til..

Først bestilte jeg stof hos Mette (som jeg glæder mig til at modtage om nogle dage) og derefter faldt jeg over en fin lille bunke i den lokale genner..

Glæder mig til at få tid til at sætte mig ved symaskinen og skabe...

Rigtig god lille-fredag til Jer alle!

7 kommentarer:

  1. Det ser godt ud! Jeg har også fået samlet lidt sammen... jeg synes bare det er så svært at finde på noget at bruge det til, til en snart 3-årig dreng :-/

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint, glæder mig til at se hvad di forvandler det til.

    SvarSlet
  3. RETROOOOO....den beslutning bliver du glad for smukke!!
    Det øverste med de dyb-blå "buer" ser skønt ud, er det kraftigt eller???

    SvarSlet
  4. Uh det ser LÆKKERT ud. Sig til hvis du vil bytte noget af det med blå baggrund og hvide blomster..
    Kh Barbara

    SvarSlet
  5. mm det ser lækkker ud - det skal nok blive godt med alle de forskellige smukke blå ting
    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  6. Uhm, det ser spændende ud. Jeg har også så småt startet en samling op, og det kunne vist rent faktisk godt ende som en hobby.

    SvarSlet
  7. Ikke dårligt med nogle genbrugsfund - syes efterhånden at det er sjældent jeg falder over fint og billigt stof! Glæder mig til at se hvad du får ud af det :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...