fredag den 16. marts 2012

Der er en 1. gang for alting..

For et par uger siden syede jeg for første gang et stykke tøj til mig selv.. En cirkelnederdel

Jeg tænkte ikke så meget over valget af stof da jeg købte det, tænkte at det skulle være til en test nederdel.. Men farven er jeg helt vild med, så den skal nok blive brugt. Om ikke andet så ihvertfald når jeg render rundt herhjemme :o)

På denne har jeg valgt at sy bånd på forneden for at give den lidt tyngde.. I går aftes fik jeg syet det på, så nu er den klar til brug..

Jeg elsker at være feminin og går tit i kjoler og nederdele - men måske man VIRKELIG skal have hvepse talje for at bruge denne model? Eller hvad synes I?

Jeg synes det ser vildt godt ud til andre med disse fyldige nederdele - og trendy, ja det er det virkelig også for tiden.. Men jeg synes bare jeg kommer til at se så bred ud i sådan en model...

Så nu skal jeg måske lige gå lidt med denne og "mærke" om jeg skal forsøge mig med én mere - i noget stof jeg udvælger lidt mere specifikt..
(jeg syede faktisk to da jeg var i gang, men den anden i noget kraftigere stof og det gør vist ikke ligefrem "den brede følelse" mindre)

Nu bliver den ihvertfald på i dag, for den er da skæppeskøn og luftig at spankulere rundt i ;o)

God fredag og weekend!

4 kommentarer:

  1. Jeg synes den er vildt fin og du ser da ALT andet end bred ud! Glæder mig til, at prøve modellen af selv :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt li den, og den passer rigtig godt til dig, du ser på ingen måde bred ud :-)

    SvarSlet
  3. Altså hvis vi skal diskutere hvepsetalje(!) hmm smukke slanke Pernille, den kan du sagtens bære og suk en smuk blå farve :)
    Men ja kender godt det med at stå foran spejlet og være total skeptisk....
    Men den er så flot til dig :)

    SvarSlet
  4. Den er flot til dig, synes absolut du kan bære den og farven er også fed til dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...