mandag den 26. marts 2012

Broderi på væggen..

Jeg er ret vild med den billedvæg jeg fik lavet for noget tid siden og vist her..

Jeg har derfor været i gang med at samle lidt sammen til endnu én af slagsen..
Som et lille indslag til væggen har jeg broderet et billede med vores navne..
Alle billederne hænger nu og pynter over sofaen.
Jeg ELSKER "Wonderful Copenhagen" plakaten, den er også med til at bringe lidt af "mit" københavn herhjem langt væk fra storbyen, ligesom kasserne

Og det gode er jo at jeg kan skifte ud i rammerne når/hvis jeg får lyst..

3 kommentarer:

  1. Meget hyggeligt broderi. Og sjov idé at navnene "knækker", sådan at det hele lige passer :-)

    SvarSlet
  2. Det er altid så hyggeligt med lidt billeder på væggen - har selv en slags billedvæg herhjemme i stuen :)

    - kig gerne forbi & deltag i en lækker konkurrence

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er jeres navne broderet fint sammen. Godt fundet på :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...