søndag den 4. marts 2012

28...


Vesten - nu med fyld :o)
Sigurd synes at handskerne skulle på hovedet..

I dag fylder jeg 28 år og har nydt det i fulde drag sammen med en masse af dem jeg holder af :o)
Anders skulle have været på vagt hele weekenden, men fik fri i sidste øjeblik yay

Kl. 11 kom mine forældre, lillebror og farmor til brunch og lagkage! Selvom jeg kun kunne spise en lille del af brunchen pga. den dumme diæt, nød jeg at forberede det hele og se dem nyde maden..

Jeg fik fantastiske gaver og har endda nogle tilgode da jeg ikke har holdt fødselsdag for A's side af familien endnu.. :o)
Fik en hund af mine drenge (som dog skal være en flodhest når butikken får den hjem igen, da vi allerede har en fin lille hund), penge til en Kitchen Aid juhuuu endelig skal jeg eje sådan en fin lille maskine, maleri af William, skåle fra min bror og (jule)krus fra min mormor

Om eftermiddagen kørte min far, bror og kære mand til fodboldkamp og imens hyggede drengene, mormor og jeg med at lege og gå en tur i det kolde vejr (undskyld for vejret - er sikker på at vejret har taget fejl af i går og i dag hihi :o))

Her til aften fik vi ret spontant inviteret Anders' forældre til hjemmelavet pizza, hyggelig måde at slutte dagen af på!

Nu nyder jeg at sidde stille i sofaen og slappe af lidt med min dejlige mand ved min side - det er helt trættende at have fødselsdag - men på den gode måde ;o)

God aften...

13 kommentarer:

  1. Tillykke!!!

    Dejligt at høre at dagen har været god - og ja, det må være den ekstra dag (29.02), der drillede så vejret blev forkert! ;o)

    Nyd resten af dagen.

    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pia :o)
      Ja det må da være den ekstra dag der har gjort nogen forvirret..

      Slet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen :-) dejligt dagen var lige som den skulle være :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Marie! Ja det var en rigtig god fødselsdag

      Slet
  3. Stort tillykke med dagen. Dejligt at du har haft en god dag, og skønne gaver :)
    Glæd dig til køkkenmaskinen ;)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lena. Du kan tro jeg glæder mig til at køre rundt og rundt med maskinen - skal bare lige have besluttet hvilken farve den skal have.. hmm tænke tænke

      Slet
  4. Hun skal leve, hun skal leve, hun skal leve højt hurra!!!

    Stort tillykke sødeste Pernille :)

    Ahrmen så var det jo derfor du havde så travlt i går *griner*, håber du har nydt dagen fuldt ud, og sikke nogen vidunderlige gaver dine kære har købt til dig!!

    28(!) det er jo INGEN alder! Sig mig lige engang, hvad sker der for den diæt der?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sang Libbie :o)
      Ja, det var jo derfor jeg rendte rundt så snart Sigurd tog en lille lur eller kunne lege lidt selv :o)
      Nej 28 er jo ingen alder.. Jeg nød dagen helt vildt og har besluttet at mange flere dage skal være som i går - uden anledning ;o)

      Måske jeg bliver "nødt til" at skrive et lille indlæg om diæten nu jeg har nævnt den flere gange..
      (Det er jo bare ikke altid det mest spændende at skrive/læse om..)

      Slet
  5. Kæmpe tillykke med veloverstået dag, som oser af, at være i hyggens tegn, Skønt!

    Fuglsang sø??

    ha en dejlig Mandag..

    Ps. er slet ikke misundelig på du skal have en Kitchen Aid!! hehe...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det!
      Yes, en tur ved Fuglsang sø gør altså godt! Heldigvis bor vi i gåafstand..

      Håber også du får en skøn mandag (uden sukker :o))

      Slet
  6. Stort tillykke med igår.
    Jeg fik en Assistent køkkenmaskine da jeg fyldte rundt - og jeg ELSKER den - så du kan godt glæde dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille. Jeg glæder mig også HELT vildt meget. Nu har jeg ønsket mig sådan en i flere år, bliver simpelthen så skønt endelig at få sådan en. Forestiller mig at det kan frigive lidt tid, for jeg bager jo allerede en del!
      Skal bare lige have besluttet mig for farven.. ;o)

      Slet
  7. Stort tillykke med dagen.
    Køkkenmaskiner er fantastiske jeg fik min kenwood efter at have ladet Anders røre rygbrødsdejen, en gang.
    Det ser ud til at have været en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...