mandag den 20. februar 2012

William aka

BATMAN..

I dag var der - som så mange andre steder - fastelavn i børnehaven.
William - eller øh jeg mener batman - glædede sig til at vise sig frem :o)

Jeg synes også det var helt hyggeligt at aflevere ham og se alle de fine udklædninger. Pippi, Buzz, Darth Wader, Woody, prinsesser, pirater m.m.

Kostumet er hjemmefabrikeret. Jeg har malet et logo på en t-shirt med tekstilfarver og syet en kappe, maske og et bælte med velcro på, så kaste-flagermusene kunne tages af og på..
For at undgå lange (farlige) snore i kappen har jeg lavet en lukning foran med velcro

Mon ikke det nok skal gøre glæde i klæd-ud kassen fremover også

2 kommentarer:

  1. Super lækkert kostume, det har du virkelig gjort godt :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Lisbeth! William (og jeg) var også ret glade for det færdige resultat :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...