onsdag den 15. februar 2012

Kunsten at fejre et år...

Hvorfor nøjes med at fejre Sigurds 1. år én gang, når man kan gøre det flere weekender i træk? :o)

Jeg elsker at fejre fødselsdag, forberede, lave mad, have mennesker omkring mig som jeg holder af og nyde samvær og hygge!
Da min far var i USA sidste weekend, da Sigurd fyldte år havde vi inviteret min side af familien til fødselsdag i søndags i stedet.
Da vi stadig ikke havde vand i hanen blev festen flyttet om til mine forældre, men jeg forsøgte at gøre det så hjemligt som muligt :o)

Traditionen med lagkage og boller blev der holdt fast i og der kom også lige en omgang banan/chokolade cupcakes med vanillefrosting til :o)

Vi nød alle dagen og det lækre vejr (det var nærmest helt varmt :o))

Burgere med hjemmelavede burgerboller var også en del af weekendhyggen og jeg fik startet på Williams fastelavnskostume

I går havde vi også lidt at fejre..
Efter næsten halvanden uge uden vand er vi nu "back to normal" bortset fra et stort hul i vores bryggersgulv.. Heldigvis slap vi for at grave hele Williams nye værelse op!
Måske uheldet er ved at være brugt op for denne gang.. ;o)

Rigtig god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...