fredag den 24. februar 2012

Julepynt eller?

Jeg fik to fine Holmegaard glasophæng i julegave af min søde mand.
Jeg synes de er super fine, men de er vist ment som julepynt...? Jeg synes bare det er synd at de skal gemmes væk 11 ud af 12 måneder om året..
Så nu har jeg hængt dem op i neonsnor fra HAY..
Kan meget godt lide kontrasten mellem det klassiske, fine, skrøbelige glas og den funky grove neonsnor

Hvad synes du - skal de gemmes væk indtil decembers julehygge rammer os igen eller er de lige fine året rundt?

4 kommentarer:

  1. Synes de er så fiiine, så ville også have dem hængende hele året...

    Gid weekend til dig og dine

    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Behold dem endelig oppe. De er da fine og super ide med den neonsnor.

    SvarSlet
  3. De er så fede med den neonfarvede snor, og slet slet ikke julede. Det ville være synd at gemme dem væk, bare fordi de er markedsført som julepynt :)

    Rigtig god weekend!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak for Jeres feedback! De får lov at hænge, dejligt at høre at jeg ikke er helt galt på den ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...