onsdag den 1. februar 2012

Av min bag...

Vi har for noget tid siden købt en fin barstol i HAY til vores høje køkkenbords-spiseplads.

Men... godt nok er den fin, men man får nu altså hurtigt riller bagpå når man sidder på den :o)

Så jeg har syet en lille pude, der gerne skulle afhjælpe det lidt..

For at undgå at den falder ned hele tiden har jeg syet små velcro bånd på bagsiden..

Den er allerede blevet taget godt imod af Anders' bag og det er den der må tage skylden for at den nu er blevet lidt krøllet at se på

Nu skal jeg bare lige have fundet tid til at sy en til lounge stolen også.. :o)

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har her. Jeg smutter lige på som fast læser.
    Og overvejer om jeg skal til blogtræf i Silkeborg :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Henny - og hjertelig velkommen til :o)

    Kunne da være hyggeligt hvis du også kom til blogtræf, det skal nok blive en rigtig hyggelig krea-sludre-dag :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...