lørdag den 21. januar 2012

Rynker..?

Nej tak...

For tiden føler jeg, at jeg ældes hurtigere udenpå end indeni...
Og nej, udseende er ikke alt, men der er vel ikke noget i vejen for at gøre sit for at holde lidt fast i det man har vel? :o)

Da min søde kollega sendte mig et tip i dag, om at denne hjemmeside holder 48 timers 50% udsalg på Rudolph care, slog jeg til med det samme og der er nu en lækker pakke på vej til mig, der forhåbentlig kan hjælpe mig med at holde rynkerne lidt væk :o)
Jeg går egentlig ikke så meget op i hudplejeprodukter osv.
Kun mht. indholdet i det jeg putter på huden men ikke så meget mærket.
Men nu har jeg efterhånden hørt så meget godt om Rudolph care produkterne, så når de nu kommer ned i en rimelig pris skal de da prøves..

Har du nogle godt tip til hudpleje? Hvilken creme bruger du? Og hvad gør du for at holde rynkerne lidt på afstand?

4 kommentarer:

  1. Jeg bruger hudplejeprodukter fra Estelle & thild, et økomærke fra Sverige. Jeg har det bedst med at der ikke er for meget kunstigt i, min hud er simpelthen for sart så. Men ellers er det heller ik noget jeg går vildt meget op i mht. mærker. Jeg har overvejet at prøve at lave min egen scrub, tænker det kunne være lidt sjovt at prøve :-) Håber du bliver glad for dine nye indkøb.

    SvarSlet
  2. Marie - Ja det lyder da sjovt at lave sin egen scrub! Du må endelig dele ud af dine erfaringer hvis du kommer i gang :o)
    Jeg synes også det er vigtigt at der ikke er for meget "gift" i det der kommer på huden, så jeg håber at det jeg har bestilt lever op til mine forventninger for det skulle ihvertfald være "sundt" :o)
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  3. Hej Pernille,
    Måske er du og dine læsere interesseret i, at vi holder endnu et 48 timers sale på ØkoZonen.dk på mandag og tirsdag (30. og 31. januar 2012) - denne gang med 50% rabat på naturlig hudpleje fra engelske Balance Me?
    Hilsen Marianne, ØkoZonen

    SvarSlet
  4. Jeg har en veninde, der laver cremer, og hun har lavet en rigtig lækker creme mod rynker til mig. Den bruger jeg hver aften, inden jeg går i seng, og når jeg vågner op om morgenen, har jeg en fantastisk flot hud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...