torsdag den 8. december 2011

Julerier..

Så har nissen været på spil igen..

Først fandt vi hans træsko foran døren. Måske han har skullet skynde sig væk, da han hørte vi kom og derfor tabt skoene?

Men ikke nok med det..
Mælken var, i løbet af natten, blevet blå! Hvad gi'r I? :o) Williams øjne var så store som rundetårn da han så det, han synes det var drønskægt - og jeg tror faktisk også at han drak liiige lidt ekstra mælk af den grund ;o)
På arbejdet er det så juleforladt som noget kan være og det er jo næsten ikke til at holde ud.. Så i går fik jeg lavet lidt Fimo figurer med perler og murersnor.. Nu hænger de fint fra alle skrivebordslamperne og spreder ihvertfald en smule julestemning..
Og dem der blev tilovers hænger nu herhjemme rundt omkring..
I morgen skal jeg mødes med Pia, så vi kan få aftalt de nærmere detaljer i forhold til det kommende blogtræf.
Jeg glæder mig til at møde hende i virkeligheden! Nu har jeg efterhånden fulgt hende i lang tid, det bliver sjovt at få sat et ansigt på alle ordene.
Glæder mig også til at få endnu mere gang i blogtræffet, det bliver helt sikkert en fantastisk skøn dag :o)

Rigtig god aften

1 kommentar:

  1. Meget smukke ophæng, vil pynte overalt herhjemme :o)
    Mvh. Katja Astrup

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...