tirsdag den 29. november 2011

Voksentid..

.. havde Anders og jeg i lørdags.
Mine forældre passede drengene så vi kunne tage et smut til Aarhus og hente et par stole vi havde fået bestilt hjem hos HAY.
Og da vi nu var derinde røg der lidt mere med hjem...

En Donna Wilson tallerken og en Astack lysestage.. Og så noget cool snor i total neon orange som jeg tror skal bruges til nogle ophæng herhjemme på et tidspunkt..
Vi var også et smut forbi Ridehuset til årets julemarked og jeg kunne ikke stå for en lille klovn og en sød sød isbjørn på toppen af en isblå klode...

Efter lækker frokost på Grappa ved åen (ender altid med at spise dér.. måske man snart skulle forsøge sig et andet sted :o)) kørte vi ud til min søde "gamle" veninde for at se hendes nybyggede (super lækre) hus..

Da vi kørte hjem var det allerede mørkt igen.. Heldigvis havde vi fået middagsinvitation fra mine forældre, så vi slap for at skulle hjem til gryderne - vi kunne bare sætte os til bords!
Virkelig luksus med bedsteforældre lige om hjørnet! Tak mor og far ;o)

4 kommentarer:

  1. Lyder som en virkelig lækker dag :-) Og virkelig skønne indkøb!

    SvarSlet
  2. Lyder som en fabelagtig dag. Jeg ELSKER Hay - hvilke stole har I købt? Og generelt skønne skønne køb.

    SvarSlet
  3. Helt fantastisk med sådan en dag, og sikke fine ting i fik købt

    SvarSlet
  4. Marie - Ja det var en rigtig dejlig dag, som jeg kan leve længe på :o)

    Finurligheden - Jeg elsker også bare HAY, det er en farlig butik at begive sig ind i, for det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse (selvom deres priser er helt ok) ;o)
    Vi købte et par Hee stole til køkkenet

    Ævlebævle - Ja det er virkelig dejligt med en voksen-dag indimellem.

    Jeg/vi er også rigtig glade for de ting vi fik med hjem, det er dejligt at se på dem og mindes en rigtig hyggelig dag ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...