mandag den 7. november 2011

Tapetnørkleri

I går fik jeg tapetseret en væg på Sigurds værelse - helt alene :o) (ja, jeg er lidt stolt)
Jeg har haft tapetet liggende i halvandet år, så nu måtte det være tid!
Og det viste sig faktisk at være rimelig lige til og tog ikke særlig lang tid, så jeg skulle have gjort det for længst (Men bagklog kan man jo altid være ;o))

Jeg ville gerne have taget billeder af det i dagslys, men da jeg er på arbejde i alle døgnets lyse timer (!!!) er billederne desværre ikke så gode..

For et par uger siden købte jeg en slagbænk billigt i trævarefabrikkernes udsalg - den var sat ned fordi den havde en skramme (som nu er dækket af tapet)

I går fik jeg også malet den en sidste gang og om aftenen da den var tør, blev den iklædt tapet.. Pyh det tog sin tid, men jeg er egentlig ret tilfreds med resultatet.

Tapetet er fra Ferm living.
De tre små figurer ovenpå har jeg skåret ud af det ene tapet og tapetseret på det andet...

Nu er den klar til drengenes vintertilbehør ude i gangen..

Og til sidst et billede af en meget træt fyr der faldt i søvn på gulvet på vej ind i seng...

4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint inde på værelset, jeg er jo også Ferm fan så mange tak for inspiration.

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint! Er vild med de tapeter... :o)

    SvarSlet
  3. Det ser bare super super fedt ud, hvor er du bare go.

    Måske du skulle komme og sætte tapet op hos mig. Jesper nægtet at hjælpe, for han vil ikke ha det... Men hvis det nu bare en dag pludselig sad der... ha ha...

    virkelig fin bænk også :-)

    SvarSlet
  4. Ævlebævle - Mange tak :o) jeg er også ret tilfreds med det, det var første gang jeg prøvede at tapetsere alene..
    Det har vist sig at give en rigtig god dybde i rummet, som var det jeg håbede det ville gøre ;o)

    Pia - Tak tak, jeg er egentlig også ret vild med de tapeter :o)

    Louise - Tusind mange tak for din søde kommentar :o)
    Ja måske hjælper det hvis der en dag bare er tapet på væggen - det er jo ikke helt nemt at pille ned igen.. hi hi
    Jeg er så heldig at have ret så frie hænder herhjemme mht. indretning, min mand følger bare med - og hjælper indimellem når jeg skal bruge en boremaskine osv. :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...